سال تحصیلی92-93
 
من تنهاسه چیزبرای یاددادن دارم سادگی، صبرورحم
باسادگی درافکارواعمال توبه سرچشمه بودن برمی گردی،باصبوری بادوست ودشمن توبابودن همه چیزهماهنگ می شوی،بارحیم بودن نسبت به خودت باهرآن چیزدرجهان آشتی می کنی
درباره وبلاگ


اینجانب هنرآموزدرهنرستانهای قم دررشته کامپیوترمی باشم که ازطریق این وبلاگ تجربیات واطلاعات خودرابه خوانندگان عزیزمنتقل می کنم
نويسندگان
شنبه 5 مهر 1392برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : مریم صدقی

به حمدخداسال تحصیلی جدیدآغازشد

امسال درهنرستان فنی وحرفه ایی آمنه (س)مشغول خدمت شدم

باوجوداینکه سالهای خوبی رادرهنرستان فخری درحضورخانم سمیعی وبعدخانم علوی سپری کردم ولی اینجاهم لطف خودش رادارد

بخصوص باوجوددانش آموزان خوب وعلاقمندکه انگیزه کاروفعالیت رابیشترمی کنند

ازخداوندمی خواهم که بتوانم بهترازگذشته به فعالیت وپرورش وآموزش بپردازم



نظرات شما عزیزان:

فاطمه پورعزتی
ساعت12:10---10 بهمن 1393
مرسی خانم ممنون

نصرتی
ساعت18:27---6 اسفند 1392
سلام من خیلی خوشحالم که دبیری به خوبی شمادارم هم ازجهت اخلاق وهم ازجهت درس دادن در ضمن وبلاگتون خیلی خوبه سعی می کنم اگروقت کردم به وبلاگتون سربزنم. ازخداوندبلندمرتبه برای شماوخانواده تان آرزوی موفقیت دارم-

مهرابی.
ساعت13:58---3 بهمن 1392
سلام...
خیلی ممنون بابت وبلاگ جذابتون....
خواستم ب خاطر زحماتی ک در طی سال برای دانش اموزان کشیدید تشکر کنم..........
واقعا تلاش بی دریغتون و(اخلاق معلمیتون)حرف نداره.....
در پناه حق تعالی.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 13926
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->